söndag 16 juli 2017

Utomhusbio ♥

Torsdag
Äntligen var det dags för min första utomhusfilm för i år.
Inte nog med det så var filmen. The Notebook .starten på ett tre dagars biomaraton.
En fantastisk film som jag sett flera gånger och gärna ser igen.
Trots att de två bråkar ofta, så har de en äkta kärlek som bara inte går att bryta.
Ett manus olikt något annat. Rekommenderar alla att se denna!
.
.
.
Fredag
Andra biokvällen i rad. Fredagens film var svensk och hette. Kyss Mig.
Man kan verkligen känna med personerna i filmen. Den nästan omöjliga kärleken.
Känslorna i att vilja vara med varandra, samtidigt man inte borde.
.
.
.
Lördag
Som våldsutsatt stöttade jag kvällens arrangörer lite extra.
Jag bidrog lite i deras kioskförsäljning också. Ikväll var jag både solbrun och redo!
Kärlek - Styrka  Systerskap . - . Heja Tjejjouren ♥
Lördagens svenska film. Dröm vidare .handlade om systerskap.
Men den handlade också om att bryta sina dåliga beteendemönster och ta tag i sitt liv.
Komma till insikt med hur man behandlar sina nära, likaväl som sig själv.
.
.
Med en gosig filt runt sig och en annan om axlarna, står man sig i natten.
Även om det i år ändå varit ganska sköna sommarkvällar.
Tre kvällar i rad med utomhusbio. Ett maraton som nu nått sitt slut för denna vecka.
På vägen hem genom den ljumma natten fann jag ett hjärta på gatan ♥
.

Inga kommentarer: