tisdag 20 februari 2018

Goosebumps ♥

Javisst, en gryyym eftermiddag (och kväll) i grannstaden Linkan.
Peter's egna skivbolag hade min biljett i säkert förvar med mitt efternamn på och allt ♥
.

.
Asså åååh, denna medley måste väl ändå vara föreställningens personliga favorit ♥ Love!
Jag blir alltid fortsatt imponerad av all talang som ständigt överraskar mig.
Efteråt möttes jag upp av ett solskens-ansikte och en varm kram av PJ som var glad att se mig.
Jag både skrev och fotade denna eftermiddag . ⇨ . Läs min recension här!
.
Det har i övrigt varit dagar där jag blivit riktigt hyllad från alla möjliga håll.
Stora ord från skivbolag, artister, fans, redaktion, men givetvis också från mina nära och kära!
En kärlek som värmer och får mig att känna mig stolt över mig själv ♥
Tänk vad mycket som egentligen hänt de senaste månaderna. Just nu känns det extra bra!
.
 . . . . . . . . . . ↠ Tacksamhet här! 
#PJ

Inga kommentarer: