tisdag 4 juli 2017

"Vilket väder"

Idag är det växlande molnighet och jag funderade på passande klädsel.
Men drogs mycket till mitt gröna linne och så fick det bli.
Idag hade jag nämligen i uppdrag att vara fotograf vid premiären av "Vilket väder!".
En clownföreställning ute i grönskande Folkparken avsedd för barnen.
.
.
Hemvägen leddes av pokémon med raider och möten med flera bekanta spelare.
Men nu är jag hemma och kommer slå mig ner med dagens foton.
Nu ska de ju framkallas och sedan skickas in till redaktören för publicering.
.
Sedan kommer jag fortsätta skriva på inlägget om mina 10 år i Norrköping.
År fyllda med både tårar och skratt. Jag har varit valpägare,
fått massa vänner, jobbat med kändisar, varit kär, älskat och nästintill varit sambo.
Ja det blir ett inlägg som sammanställer mina år som östgöte.
Bilder är nu publicerade. Missa inte bildspelet:
Klicka här!
.

Inga kommentarer: