onsdag 5 juli 2017

Lillelördag ♥

Några rejäla regnskurar, blixt och åska jagade tillfälligt bort solen.
Men den kom tillbaka och då kunde äntligen kvällens planer fullföljas som tänkt.
Från ett trevligt umgänge till ett annat, så inleddes en mindre förfest ute.
Darttavlan åkte fram och jag ville skåla in mina 10 år som östgöte.
Tur att man har likasinnade omkring sig som hakar på de idéer man slänger ut.
Jodå, så här kan det se ut när jag kastar alla 6 pilar efter varann!
Vi körde några matcher och jag kom vinnande ut. Det blåa bubblet smakade gott.
Blommig smak som överträffade mina förväntningar en aning.
.
.
Sen var det dags att dra vidare, stänga av högtalaren och låta livemusik dominera.
Varierande partylåtar med sång, dans och humoristiska inslag.
Jag fick hålla mikrofonen medan sångaren buggade loss i publiken.
Det blev allsång och kunde skifta från. We will rock you, .till Ted Gärdestad.
Alldeles lagom onsdagskväll i gott sällskap och god stämning ♥

Inga kommentarer: