måndag 15 maj 2017

Veckoslut ♥

Från en dag till en annan, flöt både veckan och helgen på.
Tack till alla dessa underbara fina människor. Tack mamma för din gästvänlighet ♥
Tack Peter för den fantastiska själ du besitter. Ditt sällskap ger energi!
Fyra konserter på bara två dagar blir många timmar för en tvåaktare.
Efter min sista konsert var det dags att bege mig hemåt Östergötland med tåget.
Samåkte hit i bil och det hade nog varit lättare alternativ även nu...
Kaos med förseningar och bussersättning gjorde att jag var hemma sent på söndagen.
Men hade ett trevligt resesällskap att prata med. Han var kriminaltekniker.
.
.
.
Det är en ny tidig morgon och en ny dag med späckat schema.
Möten väntar mig och nya jobbmöjligheter inom min bransch ska diskuteras.
Vill sist men inte minst tacka min fina syster. Titta vilken fin gåva jag har fått ♥
Enligt butiksstämpel heter han Albin, men hos mig får han heta Phanpy.
Han är en finare dekorations elefant i konstläder. .Vilken fin uppskattning, Tack ♥

Inga kommentarer: