tisdag 23 maj 2017

Livsglädje ♥

- Förra inlägget
.
Alltså vilka människor jag träffat på senare och vilken helg, igen!
Känslan att bli sedd uti i folkmängden och mötas av en sprudlande glad vinkning.
Ni vet en sån där som talar för.. Åh hej där är du ju, åh va roligt!
Ja så var det ju också. I pausen kom. P .emot mig med det där strålande leendet,
och gav mig en sån där riktigt varm och genuint omfamnande kram.
Efter giget, medan det roddades ner så unnade jag mig en liten öl.
Nötterna bjöd de på och några fans höll sig kvar efter stängning för en fanbild.
Den värmande solen var på väg ner för att ersättas av kvällen.
.
.
Jag var ledig i helgen men min redaktör hade sett att jag var på plats och bad
om att få foton och recension publicerat om giget, så självklart!
Det gynnar ju faktiskt både mig och grabbarna, så visst skrev jag några rader.
PJ .publicerade också mina foton på sina sociala medier. Snällt! ♥
.
.
Jag sjunger som grabbarna dårå -. Oh what a night!
Några få öl i en mysigt trädgård, i ett skapligt privat bås med gott sällskap räcker.
Är ju ingen klubb person, så detta är alldeles lagom kväll för min del.
Alltså jag är så otroligt tacksam för dessa människor i mitt liv.
De två senaste helgerna har gett mig så fantastiskt mycket energipåfyllning ♥
Tack så oändligt för alla trevliga stunder, karisma och skratt!
.
.
En senkväll i bilfärd mot Linköping en typ helt vanligt tisdag..
Tre spralliga sköna boyz och massa stämningsfylld sång. Carpool karaoke liksom.
Alltså jag har både sjungt och skrattat som en tok denna kväll.
Jag kommer definitivt att somna med sjukt stort leende på läpparna, haha!

Inga kommentarer: