lördag 20 maj 2017

Down to Earth ♥

När veckan startat intensivt med jobbmöten och fotojobb,
är det skönt att ta sig en paus för att varva ner och njuta av solen till fullo ♥
.
Egentid med jordning på ett berg och frukost i naturen.
Följt av lite trevligt sällskap med mat, promenad, prat, brygga och vin i solnedgången.
En alldeles lagom. torsdag .efter intensiva dagar. Bra för själen ♥
.
.
.
Fredagen .startade på liknande sätt, fast på ett helt annat berg.
Jag tog mig bortåt Brunnssalongen och där uppe på var det alldeles tyst och ödsligt.
Var där ett bra tag innan jag tog mig ner till gräset på det stora Himpafältet.
Huden får en frisk gyllenbrun färg och själen blir som ett med naturen. Jordning liksom.
Underbart med temperatur på 30 grader och alldeles blå himmel ♥
Äta bör man ju, men vem orkar ställa sig vid spisen en sån här varm dag.
Kvällen erbjöd hela 20 grader och grillning kändes aktuellt.
Slöt upp mig i sällskap och det blev allt en riktigt trevlig fredag i sin helhet ♥
.
.
.
Idag är det. Lördag .och jag har redan hunnit fått massa färg ♥
Innan. Peter och Bruno's .gig startar, kan man ju njuta av solskenet intill vattnet.
Jag är ju ledig hela helgen, men jag kommer ändå ta med mig kameran till giget.
Då blir. PJ .glad och jag blir glad att han gör reklam åt mig. Snällt ♥
Önskar er alla en trevlig helg i det underbara vädret. Det kommer iallafall vi ha!

Inga kommentarer: