lördag 15 april 2017

Påskafton ♥

(Klicka på bild för att förstora)
.
La mig ordentligt trött och vaknade upp till en strålande solig dag.
Gårdagens snöfall låg som ett täcke i naturen och smälte sakta bort till vatten.
Tog mig en rejäl promenad bortåt Folkparken, Eneby och tillbaka..
Under dessa timmar hann jag med ganska mycket i det friska härliga vädret ♥
Saknar ju värmen, men naturen är ännu färgglad och vacker ♥
Jag har hittills spenderat denna påsken helt själv, men jag har det ju trevligt ändå.
Just nu tar jag vara på värmen här hemma med filmer i bakgrunden.
En cykeltur med pokémon kommer det att bli innan jag helt stänger in mig.
Sedan tänker jag mysa upp mig med nån kall öl och lite lantchips. Det är jag värd.
Önskar er en fortsatt trevlig och stämningsfylld påskhelg ♥

Inga kommentarer: