fredag 14 april 2017

Långfredag ♥

Trots att det snöat konstant precis hela dagen, så höll sig marken ändå bar.
Men det är ju ändå mer snö nu än på självaste julafton.
.
.
Jag tog mig en riktigt skön promenad runt. Strömmen .i snöfallet ♥
En utmärkt bensträckare i mitt stora rensande på skönhetsprodukter här hemma.
Jag rev ur lådor och badrumsskåp. Det var dags att halvera röran.. 
Sen fick jag gröna fingrar och gav mig på mina hängiga växter.
I veckan köpte jag en ny kruka för att ge lite mer utrymme till rötterna.
Hade ju min stora yuccapalm i störst fokus, men planterade om 8 växter totalt.
Lite kul att sedan få placera ut dom i lägenheten. Känns riktigt bra!
Avslutningsvis blev det dammsuga och moppa. Så nu andas jag frisk luft här.
En lång fredag blev det allt, men vad duktig jag har varit idag ♥
.
Se nya krukan!

Inga kommentarer: