söndag 19 mars 2017

Josefina ♥

- Dagens lästips Här!
.
Tjohoo idag är ingen vanlig söndag, det min namnsdag ♥
Det har varit en alldeles fantastisk vårdag fylld med solsken och glada ansikten.
TV4 inspelningen av Postkodlotteriets Grannyra var höjdpunkten!
Javisst, det blev ju en tv-inspelning denna veckan också. .Idag en aning festligare dock.
Kameran var redo och många fina foton fick jag allt. Här är bara några av dom.
.
Panetoz sprider dans och glädje, Sandra lärde ut jojk och Rickard var skojfrisk.
Vinnarna hade också en fantastisk humor. En sån där riktigt skön stämning att närvara vid.
Ja det har blivit otroligt många skratt och det är jag så Tacksam för ♥
.
.
Många värmande Tack för alla era Grattis hälsningar idag ♥
Jag känner mig lättad och glädjefylld. Har varit en alldeles toppen namnsdag!

Inga kommentarer: