måndag 20 mars 2017

Happyholic ♥

Idag är både Vårdagjämning och Glädjens Dag ♥
Började denna mörka svala dag med intressanta råd på Nyhetsmorgon. (se här).
Hon tar ju upp precis sådant som jag upprepar här emellanåt.
Jag startar min dag med att knasa mig framför spegeln och skratta åt det.
Undviker folk som alltför gärna startar onödiga drama. Jag gillar ju att ha trevligt.
För som hon säger, vi vill ju inte gärna hänga med nån som liksom är bitter.
.
På julen önskar jag mig oftast upplevelser. Lever så länge på minnen.
Kan också intyga att ju genuint bättre man mår på insidan, desto mer folk lockas.
Man blir som en lysande fyr som intresserar omgivningen. Utstrålar ♥
Lyssna på klippet vettja. Riktigt bra saker hon tar upp om hur man når glädje.

.
.
Jag fick en vänförfrågan på facebook tidigare från en bandmedlem i Panetoz.
Han undrade också om de får använda mina fina foton i sina kanaler.
Givetvis ihop med mitt namn som fotograf. Såna frågor är så klart alltid trevliga.
Ja det händer ju emellanåt att jag blir uppsökt av artisterna själva.
Att de vill ge mig beröm och är intresserade av mitt arbete. Då blir de Mina fans?
(Se här)
.
Men jag har också fått beröm idag för att vara en så god vän.
Att jag finns även i blåsväder där jag verkligen lyssnar, ger goda råd och stöttar.
Det värmer när jag blir Tackad för den vänlighet jag sänder ut ♥
Denna vårdagjämning blev mulen, men sprida Glädje lyckades folket med!

Inga kommentarer: