tisdag 10 januari 2017

God Morgon ♥

I lördags kom syster hit för några dagars besök ♥
Vi har haft filmmys, trevliga stunder på stan och unnat oss gofika.
Så greppade jag tag i min locktång också. .Fint va!
Sen är det bara att dra fingrarna lätt genom håret för naturligare resultat.
Det är faktiskt syrran som köpte locktången i julklapp till mig,
men så har vi ju aldrig provat att locka hennes hår och var båda nyfikna.
.
.
Under våra turer på stan, hittade jag faktiskt några fynd.
Två finbyxor tex. Ena paret är lite pösigare i formen, med en hög midja.
Känns lite 90-tal faktiskt. De andra lite mer renare i stilen.
Snygga byxor både om man vill klä upp sig, eller vara mer vardaglig.
Kassörskan i en butik berättade att hon sett mig springa ut ur provhytten,
och tyckte att wow vad snyggt det där var på mig. Kändes så klart kul att höra.
Inte så ofta jag shoppar kläder faktiskt, så unnade mig lite nu.
.
.
Tända ljus och mys framför tvn är fel stämning om kvällarna.
Risgrynsgröt med färsk smörgås, eller smaksatt kaffe med något gottit till ♥
The De sisters ♥ .Så här vackra var vi på stan igår.
Men tidigt denna morgonen har jag vinkat av syster för denna gång.
Tack för några riktigt trevliga dagar tillsammans ♥

Inga kommentarer: