måndag 24 oktober 2016

T E A M

Helgen var riktigt tung och jobbig, så jag bad om styrka.
Jag kom till ett läge där jag riktade mig uppåt, till vad som än är där uppe..
Bad om vägledning, ljus, skydd och framförallt Lycka ♥
.
Det har funkat alldeles utmärkt för jag fick äntligen sova normalt.
Vaknade tidigt och kunde le igen. Skratta och vara sprallig.
Det var uppehåll och jag gav mig ut på pokémon jakt bort mot Folkparken.
Visste att några skulle samlas där och valde att haka på.
Älskar verkligen den gemenskap som detta spelet skapar.
Att man kan klunga ihop sig i grupp med alltifrån barn till pensionärer.
Folk man gått med tidigare, lika väl som nya personer.
Några tillkom, några gick. Men vi var som oftast uppåt 15 st.
Dessa timmar med de här härliga människorna har gett mig riktigt mycket.
"Hör av dig om du vill med igen. Jag känner ju många i min tur med"
Något nummer bytt och någon ny facebook vän. Inte illa det.
Var precis vad jag behövde just nu och dessutom vad jag ju bad om igår!
Att bli sedd. Delaktig. Känna värde som vän och medmänniska.
.
Nu är det gott att komma in i värmen och tända lite ljus.
Tänker avrunda en riktigt bra dag med smörgås och varm choklad ♥

Inga kommentarer: