fredag 15 juli 2016

Mindfullness ♥

.
God morgon! Behövde ta mig bort ifrån folk och kaos lite igår.
Så jag tog hem nya favoritlåten, .på med lurarna och ut mot ingenstans.
.
Man kan dras till skogen, vattnet eller berg när man vill njuta av lugnet.
Även om jag uppskattar variation, så föredrar jag landet allra mest.
Lantliga grusvägar med öppna ängar och fält, blommor i diken och fjärilar.
Man passerar hagar med boskap som hästar, kossor eller får.
Nästan ofattbart hur kort sträcka man behöver cykla för att nå just detta ♥
Titta, Rosa var nyfiken och ville bli min vän ♥
Hos en annan bonde var kossorna lite blygare och lättskrämda av sig.
En av dom lite mer än de andra. Döpte henne till Meya.
Men när jag skulle gå, så följde hela flocken efter mig i hagen. haha!
.
Jag tog av lurarna och valde att lyssna in naturen istället ♥
Ännu en fjäril omringade mig! I dansande cirklar försökte den landa på mig.
Har de senaste veckorna pockats på av hur många som helst.
Hade en som övernattade hemma häromdan och även flera nyckelpigor.
De båda sägs ju vara positiva tecken och budskap från ovan.
Det är uppenbarligen något väldigt påtryckande jag ska uppmärksamma.
.
Men vilka härliga timmar på landet jag fick idag ♥
Jag blev gladare och lättare för varje minut. Vilken härlig återställare!
Har sett nya platser som innehåller allt jag gillar med landet.
Så hit omkring kommer jag definitivt att ta mig många fler gånger.
Nästa gång blir det säkerligen med fika i korgen ♥

Inga kommentarer: