söndag 21 februari 2016

Weekend ★

.
Ja i torsdags kom alltså min syster hit på besök ♥
Hon hade bakat och tog med, så våra fika stunder har minst sagt blivit lyxiga.
Som vanligt har vi också skrattat åt. roliga app-effekter.
Vi har ätit ute och jag unnade mig favoriträtten - Lasagne!
Syster köpte även med sig några färskmalna kaffesorter hem från stan.
Spännande att prova något nytt och de var faktiskt goda.
.
.
.
Som jag skrev i tidigare inlägget, så var Mello här i Norrköping under lördagen.
I city bjöds vi på dansuppvisningar, artistkortege, sång och intervjuer.
Även .Lilla Mello. med bolibompa-draken och andra kända ansikten därifrån.
Vi har givetvis tittat en del i butiker under helgen också.
Provade några plagg.. Svartvit kofta och skjortklänning i siden blev mina köp.
.
Har varit riktigt skönt att tänka på annat dessa dagar,
mitt i alla mina hälsoundersökningar som ju pågår till höger och vänster.
Ikväll blir det .söndagsbio. och det ser vi fram emot ♥

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

hahah snyggt foto :) fina kläder du har köpt snögg så :)
hm hade Lina gjort en banankaka mmmmmmm
Pöss

Josefina sa...

aa, både banankaka och fantomenkaka :) *hihi*

De där kaffesorterna överraskade mig positivt måste jag ändå säga.
Jag som ju föredrar helt vanligt Gevalia mellanrost!
Pözzzz ♥

Hemmet Är Min Borg sa...

åååh får testa detta jag också <3 då
Pösssssss