lördag 27 februari 2016

Friday Night ★


Innan jul svarade jag på frågor om Krunegård och vann två konsertbiljetter.
Valde att ta med mig storasyster och göra en trevlig helkväll av det,
med start på den populära och omtyckta restaurangen. Pappa Grappa
På eget initiativ så kommer jag även att recensera Markus Krunegård.
Detta blir då andra gången jag jobbar med honom, kan man säga.
Första gången kom han till .Skandiateatern. och spelade, då jag jobbade där.
Denna gången blir skillnaden att jag jobbar ensamt i efterhand.
I somras. drog han igång hela Holmentorget. Jag var där privat med kameran.
Denna konserten var lite annorlunda mot vad han brukar göra.
.
Jag vinkade av syster för nu en stund sen, så ska strax börja skriva.
Sen blir det hjärtrösta och förmodligen något gottit till mello.
Ännu en trevlig helg alltså. Tack syrmi för dessa dagar tillsammans ♥
Nu blir det åter till vardag och hälsoutredningar igen.
.
.
Tillagt i efterhand:

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Wow vilken trevlig kväll ni fick där ,så roligt <3 och vad fina ni är <3
Puss och Kram <3