torsdag 21 januari 2016

Kramens Dag ♥

.
Internationella Kramdagen är inte heeelt slut ännu ♥
De upplyser hur viktigt det är för hälsan att känna varandras närhet.
Men också hur viktigt det är att träffas, prata och umgås.
Inget av detta har jag gjort idag, men är faktiskt ändå riktigt nöjd.
.
Månen fyller sig hel alltmer i kylan utanför mina fönster.
Under eftermiddagen har jag sjungit en hel del.
Det blir man alltid på gott humör av. Har även stökat i köket en del.
Torskfilé med potatis och vitsås fick bli en smarrig middag.
.
.
Ikväll har jag bakat smulpaj med skogsbär efter mitt helt egna recept.
Ingredienser såsom grahamsmjöl, havregryn och vaniljsocker.
Jag har också myst i tv-soffan och faktiskt haft en riktigt Skön dag!
.
 .Stor. KRAM .på er alla där ute. 

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Kraaaam på dig och den pajen ser ju bara sååå god ut
Kraaaaam