onsdag 30 september 2015

★ Dubbelt upp med Flinck

.Igår kväll blev jag äntligen färdigt med min recension!
Att sammanställa text och bild från två dagar, är dubbelt upp.
Det har för övrigt varit en trevlig helg. 
Man får energi av att vara bland likasinnade människor.
.
Redaktören gav en hyllande respons igår kväll
när jag skickade iväg mitt resultat för publicering på kultursidan.nu:
"Wow! Suveränt! Alla dina vänner kommer att överösa dig 
med beröm i morgon. Och jag är helt tagen av dina bilder"
.
Recensionen är iallafall publicerad och tillgänglig.
Jag känner mig nöjd med både text och foton. Hoppas ni gör det också.
Läs, gilla, dela och kommentera gärna. Alltid trevligt!
 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . .  Text & Foto: Josefina Dernsjö
Läs recensionen här!
.
.
Tidigare inlägg: Sneak Peek

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Så jäkla bra jobbat Josefina Pöss och Kram på re