måndag 19 januari 2015

"Det Okända"


Finally on Air! ♥
Ja, sommarens inspelning med Birkan Tore sändes ikväll.
I ett stall i Norrköping och jag var i kulisserna.

Jag var även där dagen innan för att känna in stället.
För att jag skulle berätta om mina känningar, innan Birkan.
Birkan nämner samma andar som Jag fick fram.
Jag fick även fram sådant som tjejerna beskriver i början.
Såsom mannen som tittar ut genom fönstret vid trappen.
Fick även känslan av att folk faktiskt sett honom.


Bortsett från innehåll ni såg i programmet...
Jag fick även fram barn, framförallt en flicka.
Såg en man bakom henne och känslan av att han putter henne.
En känsla av skada och olycka, fast medvetet orsakat.
Känslor av rädsla och att jag Inte vill ha honom bakom mig.
Birkan fick också fram barn under inspelning.
Det enda med barn som dock kom med i klippningen,
är när de berättar att en man tillbaka i tiden har
gjort just övergrepp på barn, men utan att bli upptäckt.
Måste vara detta flickan försökte förmedla till mig.

Skrattade en del när jag såg programmet ikväll.
Blir alltid en form av bekräftelse när man hör ett känt
medium få fram samma information som jag själv.
Samma hände när Det okända kom till Skandiateatern.. 
Lena Ranehag fick även då in allt som jag hade fått in.



Reprisen sänds på söndag, för er som missat.
Ni kan även se avsnittet Här

Inga kommentarer: