torsdag 25 september 2014

Teaterspöken ツ


Har de senaste timmarna varit utan tv-kanaler..
Då får man kolla på gamla inspelningar man har istället.
Tittade precis på ett avsnitt från min förra arbetsplats.
Nämligen när vi på Skandiateatern fick besök av Det okända.


Vilka minnen som ploppar upp!
En liten känsla av att vara tillbaka i tiden, då man
spenderade i princip hela dagarna på teatern.
Jobb och slit, men också gemenskap och skratt.

Redan när jag började på Skandiateatern,
så kände jag av en massa, vilket jag berättade till andra.
Det intressanta sen var att Lena Ranehag står
och berättar exakt samma saker som Jag har sagt!

Trist att Carina och Pontus fick lämna lokalen.
Jag var med ända in till sista dagen.
Fortsatte att jobba med dom och företaget,
men det var liksom inte det samma, utan teatern.
Många minnen och erfarenheter. Kändisar, kaos, 
slitsamt, roligt, underhållande och spännande.

Inga kommentarer: