tisdag 30 september 2014

Glasklar afton med Flinck

I lördags var det Kulturnatten här i Norrköping.
Thorsten Flinck hade för-premiär på Doktor Glas.
Sist han ringde mig så spelade han in en kriminalare i Kolmården.
Nu var det dags för föreställning i Norrköping, 
Jag tog mig an att fota och recensera.
.
Efter föreställningen så bjöd Thorsten med mig till Bishop Arms.
En trevlig kväll med prat och umgänge över någon öl.
.
- Glasklar afton med Flinck -
.
Jösses vilken respons jag fått på recensionen!
Den sprider den sig som en löpeld och delas hej vilt.
Även producenten och Thorsten själv har delat den privat.
Ökar hela tiden och kommentarerna är positiva.
Jättekul med så stor respons!
.
Läs recensionen här!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Bra gjort Josefina du kan det där :)
Nu längtar jag till Tisdag så jag får se denna föreställning
Kram