fredag 25 april 2014

Glad Påsk ♥


På påskafton så vaknade jag av en trevlig överraskning.
Ett stort påskägg låg i sängen med varierat innehåll.
Bl.a en extern hårdisk på 1tb. Något som Jag tänkt att köpa
för att kunna spara undan alla foton på datorn.
Det innehöll också underkläder, naturgodis, bananer....
Innehållet bringade både ett leende och skratt denna morgon.
Kenny hade smygit ut denna morgon, för att hinna förbereda 
överraskningen, samt hinna tillbaka innan jag vaknar.
Jag fick även kaffe på sängen.



På söndagen, annandagen alltså, så fanns en annan
överraskning planerad. Bilen packades det blev en resa 
mot mamma i Skaraborg, i strålande väder.
Jag meddelade min syster om överraskningen,
men mamma visste Ingenting. Syrran tog sig dit på hojen
och väl framme så satt de båda ute på verandan och fikade.
"Finns det något kaffe här", hojade jag från bilen.
Mamma blev mycket glatt överraskad av den spontana visiten.


Vi hade underbart väder varje dag.
Lekte med lurviga Alwin i trädgården, spelade badminton i solen,
fikade och solade på verandan. Ingen tv alls, bara umgicks.
Trevliga dagar ute i Vinninga, blev det.
Även lite dagsutflykter, där vi åkte runt i Lidköping.
(Tog inte så många foton denna gången dock)

Även låsknoppen på toa, var lycklig över lite sällskap


På onsdagen bar det av hemåt igen, till Norrköping.
Med stopp i Linköping för att äta på Ikea.
Fyra trevliga dagar! Överraskningen blev lyckad!

Inga kommentarer: