söndag 23 mars 2014

Summering


Veckan började med jeansköp och lite nytta på gymmet.
Har börjat dagarna med lite kaffe i solen.
Städat lite hemma, men för övrigt tagit det rätt så lugnt.


Några räkor till tvn unnade jag mig ändå på fredagen.
Frostade av frysen på lördagen. Satt och sjöng lite,
tränade in gitarr ackord och hann även med några trevliga filmer.
Frysen hann att bli klar lagom till läggdags, så ska bli skönt 
att nu handla på sig nya varor att fylla frysen med.
Även söndagen var solig och fin.
Jag tog med stativ och systemkameran bort till de gamla tågen.
Plåtade lite spontant, så får se om jag fick några bra foton.


Ja, trots min lugna vecka, så fick ni se en sammanfattning.
Har hunnit fundera ut livet lite grann under veckan.
Jag sorterar tankar bäst när jag faktiskt varvar ner lite för mig själv.
Har funderat på vidareutbildning inom estetiska/media.
Tex Film, TV-produktion, journalistik, teater, foto...
Har funderat på jobbmöjligheter, framtid... Vad vill Jag?
Lättare att sträva framåt, om man ju vet vart man är på väg.
Häpp! Söndagen lider mot sitt slut. Ny vecka, nya tag.
Ska upp kl 6, så nu ska jag kila till sängs.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Fina bilder och snygga Jeans ;) ,dina yrkesval låter som en bra idè
Kram