lördag 22 september 2012

På återseende!


I tisdags var det min sista dag på Arbisteatern. 
Nu har jag alltså bytt teater till en mer aktiv - Skandiateatern.
Jag har på alla sätt och vis blommat massor under min tid på Arbis. 
Man blev som en enda stor Familj i den där gamla kåken.
Fick höra från flera där, att jag sprider så mkt lycka och glädje.
Mina flummiga skämt och uttryck, samt att mina spontana skratt smittar av sig.


Jag har ju utlovat att visa er hur det ser ut på Arbis..
Ja, bortsett då från foton ni har fått se i Tidigare inlägg alltså.
Nedan ser ni iallafall Några av alla mina foton. Här ser bl.a foton på
fiket, baren, foajé, salongen, på scen, dansrummet, under scenen,
sminklogen och kostymavdelningen under scenen, perukmakeriet......

Ni som följt min blogg, vet att det ändras en hel del på Arbis.
Det slipas, byggs och fixas, vilket lite kan synas på fotona.
Det ni ser här ovan, är givetvis Inte Allt som finns att se.
Det finns flera rum och utrymmen att se. Men detta får allt duga i bloggen.


Kommer sakna att kunna mingla runt i kåken och prata med alla.
Mkt skratt, glädje och trevliga samtal har vi alla haft under dagarna.
Det har varit en trivsam arbetsplats och trivsamma människor på alla sätt!
Har trivts så bra att jag valt att stanna övertid typ varje dag.
Man har också blivit väldigt uppskattad på Arbis. Bortsett från att man fått 
ta sig kaffe när man vill, samt även fått sig nått mumsigt att äta emellanåt,
så har man fått höra att man gör ett Bra jobb. Det gör att man växer!
Jag säger Tack och på Återseende! ..Ses ju i höst redan! . (-_^)

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Åh gillar fotona från Arbis ser så mysigt ut där
Kram