söndag 23 september 2012

One door closes....


.....and another one opens ♥


Massa kul som händer i mitt liv just nu - I like!
Sista dagen på Arbisteatern var som sagt i tisdags och redan i onsdags 
så började jag på Skandiateatern, som är en större, mer aktiv verksamhet.
Mer teater, mer framträdanden, mer showbiz.. mer av allt.
Som jag nämnt tidigare, så är Carina Perenkranz teaterdirektör där.
Alltså hon som är den ena Judit i comhem reklamerna.
Hon är min främsta kontaktperson. Min mentor eller vad man ska säga.
Carina driver Skandia tillsammans med Pontus. Kul att jobba med de båda!


Jag kände att jag trivdes redan första dagen.
Carina och Pontus välkomnade mig. Jag blev även runtvisad.
Vi pratade också en del för att lära känna varann bättre.
Sen fick jag hänga backstage och prata med de musikalartister/skådespelare,
som var på plats för att förbereda sig inför fredagens premiär.
Vi kommer ju jobba en del ihop, så bra att lära känna varann.

Carina kom och lämnade ett schema till mig, som hon satt ihop.
Spännande upplägg tycker jag. Detta ser jag verkligen fram emot!
Kommer bl.a få vara med när Carina och Pernilla jobbar (alltså Judit & Judit).
Det är mestadels kvällar jag kommer jobba, så är det ju på teatrar.
Repetitioner, samt föreställningar är ju mestadels på kvällar.
Nåja, hon som sköter smink och peruker, behövde handla mer smink 
på stan och frågade om jag ville följa med, vilket jag gjorde.
Jag fick ett bra helhetsintryck av min första dag på Skandiateatern.
Alla var trevliga och jag trivdes direkt!

Inga kommentarer: