måndag 6 februari 2012

My Weekend ★


I fredags så blev det sällskap, hallon med grädde, en Bacardi Breezer 
och The Voice på tvn. En allmänt bra fredag alltså.


I lördags fick jag Massa gjort!
Städade i köket, dammsugade och moppade, klippte ner päls under tassar,
för att undvika tex isbildning då det är kallt.
Sen pälsvård och därefter badade jag Wilmer. Sen föna och pälsvård igen.
Termometern visade att det är -20 ute, en torr och vintrig kyla,
så det är viktigt att han är torr i pälsen innan han går ut.
Efter bad så fäller dom plötsligt lite, så jag dammsugade igen.
Sen blev det sällskap, tacos, öl och Melodifestivalen!
Det gick precis som jag ville i programmet med! 
Loreen var min självklara Favorit! Som nr 2 tyckte jag Dead by April.
Kul att det gick så bra för dom. Jimmie är ju polare med mitt ex,
så när vi var ihop så träffade jag ju honom några ggr.
Vi hade en djup diskussion här ovan haha, men absolut inget allvarligt.
Hade lite utväxta rastaflätor i typ tre färger, om ni undrar om håret..


I söndags så förberedde utrymme på datorn. Tog ett tag.
Den behöver formateras om nämligen.
Sen blev det tacos rester och det var ju inte alls fel. Nån film sågs,
och även "Så ska det låta". Tycker ju om tv-underhållning.
Denna vecka så händer det rätt mkt. Nått händer varje dag,
så det är lika bra att köra igång och ta en dag i taget.
Jag håller extra tummar för morgondagen! Veckans viktigaste dag.

Inga kommentarer: