måndag 20 april 2009

"Mera Raggarklassiker"

.




Ja nu tänker jag dela med mig något som jag bara haft på VHS förut!
Tv-reklamen jag var med i då jag var medlem i raggarklubben.
Vi gjorde reklam för en cd-skiva med rock'n roll, ."Mera Raggarklassiker"
Jag och 'Ante' spelar huvudrollerna och blir nyförälskade...
Reklamen spelades in en solig, men kylig höstdag, 2004-10-09.

Har idag haft kontakt med tv-teamet och fotograf,
så ska få alla foton från inspelningen, har ju bara några av dom...
Och fick detta klippet idag också! Så jag har det på datorn också! Äntligen!
De foton jag hittills har, finns på hemsidan och vart där länge nu.. druttizen.se

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

roligt för dig att du får allt komplett tjejen, ja de var tider de , synd bara att klubben var som den var, men vi hade roligt oxå,
kramiz

Electra 225 sa...

Ja jävlar.Tänk när vi åkte till Jönköping på påsk när cd,n hade släppts och massa fölk sa vi har sett er i tv.Jasså det måste du ha sett fel!!!!!!!!Vecket tjöööööööööt..

Josefina sa...

Ja men sånt e kul tycker ja ^.^